Σε περιπτώσεις δυσανεξίας, ο αποκλεισμός της γλουτένης είναι ανάγκη.

Η γλουτένη αποτελεί πρωτεΐνη ευρείας κατανάλωσης καθώς βρίσκεται στο σιτάρι αλλά και σε άλλα δημητριακά όπως το κριθάρι, την βρώμη και την σίκαλη.

Ως συστατικό των άλευρων, είναι εκείνο που προσδίδει όγκο και ελαστικότητα σε ζύμες κάθε είδους.

Για εκείνους που … Read More

Όπως αναφέρεται και στο γράφημα, η ενδεδειγμένη κατανάλωση αλατιού ανά ημέρα είναι γύρω στο 1 κουταλάκι του γλυκού. Αυτό το όριο πιθανώς να φαίνεται εφικτό καθώς η ποσότητα είναι σχετικά μικρή (στο μαγείρεμα 1 κουταλάκι γλυκού αυτούσιο μπαίνει σπάνια). Και όμως, λαμβάνοντας υπόψη τρόφιμα που αποτελούν τις λεγόμενες ΄κρυφές” πηγές αλατιού το … Read More

Aυτό που γνωρίζαμε ως τώρα για τα υποκατάστατα ζάχαρης είναι ότι αποτελούν την χρυσή τομή μεταξύ της επιθυμίας για γλυκό και της προσπάθειας για ένα ολιγοθερμιδικό πλαίσιο διατροφής.

Με άλλα λόγια, both of two worlds: γλυκό απαλλαγμένο από τις (ομολογουμένως πολλές) θερμίδες της κοινής ζάχαρης, … Read More

*Εκείνος που προπονείται όπως ο “strongman – Kουταλιανός” κύριος παρακάτω, ή ο πρωταθλητής sumo (με διατροφή 10000 θερμίδων μόνο).
*Εκείνος που έχει στη διάθεσή του 500$ για τα ψώνια της εβδομάδας.
*Κανένας μέσος άνθρωπος.

Τι μπορούμε εμείς οι υπόλοιποι να κρατήσουμε από τέτοιες πρακτικές:

*Οι αθλητές με υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις θέτουν προτεραιότητά τους την … Read More

Στο πίσω μέρος κάθε συσκευασίας τροφίμου βρίσκεται το γνωστό “πακετάκι” πληροφοριών που μας ενημερώνει για την προέλευση, την ποσότητα, τα συστατικά, τις συνθήκες συντήρησης και κυρίως για την διατροφική αξία του τροφίμου. Ενώ είναι εμφανές ότι ένα τόσο ουσιώδες εργαλείο πληροφόρησης θα έπρεπε να εξυπηρετεί το κοινό ώντας απλό και … Read More

Πρέπει λοιπόν στις 8πμ να φύγεις για την δουλειά. Τί κάνεις; Έχεις οργανωθεί από τις προηγούμενες μέρες:

Προετοιμασία γευμάτων ανα 2 μέρες (ή ανά 3 ανάλογα την ποσότητα). Εφόσον έχεις αποφασίσεις ότι θα αλλάξεις διατροφικές συνήθειες, η διάθεση 1 ώρας 3 φορές  την εβδομάδα για προγραμματισμό των επόμενων 2 ημερών είναι μικρό τίμημα. Από … Read More

«Το πρωί βιάζομαι να πάω στη δουλειά και για πρωινό πίνω μόνο ένα καφέ στα γρήγορα.»
«Δουλεύω πολλές ώρες, ακατάπαυστα, με αποτέλεσμα να μην έχω χρόνο ούτε να φάω το μεσημέρι.»
«Για τον ίδιο λόγο μένω νηστικ-ός/ή πολλές ώρες μέσα στην ημέρα, και όταν πλέον δεν πάει άλλο τρώω κάτι γρήγορο απ’έξω, … Read More

 

…ιδού η απορία. Πάντως απ’ότι υποστηρίζουν οι NY Times, 2000 θερμίδες έχει σίγουρα. Στο παραπάνω άρθρο λοιπόν, φωτογράφησαν και ανέλυσαν κι άλλα γεύματα 2000 θερμίδων. Δες τις διαφορές μεταξύ ενδεικτικών φαγητών από αλυσίδες fast-food, και γευμάτων μαγειρεμένων στο σπίτι.

 

Συμπεράσματα:
*Είναι δυστυχώς … Read More

 

https://www.youtube.com/watch?v=4kieTRLt8ks

Σε ένα σύντομο και περιεκτικό βίντεο από το buzzfeed βλέπουμε μερίδες που καλύπτουν την ενδεδειγμένη ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης. Αυτή η ποσότητα αντιστοιχεί στο 5% της ημερήσιας πρόσληψης όπως προτείνεται απο τον USDA στις αμερικανικές διατροφικές του συστάσεις για το 2010. Για να είμαστε ακόμα πιο σαφείς, τα 25γρ. ζάχαρης αντιστοιχούν σε … Read More

…και λέγοντας καλύτερες, εννοούμε τις πιο κατάλληλες. Ποιά είδη μπύρας ταιριάζουν με λευκό ή κόκκινο κρέας, ποιά με θαλασσινά ή ακόμα και με επιδόρπιo;

Η απάντηση εδω:

http://www.youtube.com/embed/xCWnTYQNcDo