Εργάζομαι 10μμ-6πμ. Στη δουλειά θα φάω κάτι γλυκό και θα πιώ πολύ καφέ για να κρατήσω την ενέργειά μου σε όλη τη διάρκεια της νύχτας.
Αν είσαι εργαζόμενος της περιβόητης τρίτης βάρδιας, τότε καταλαβαίνεις από πρώτο χέρι την παραπάνω δήλωση. Είναι γεγονός … Read More

Ο τίτλος της διαφημιστικής καμπάνιας γαλλικής αλυσίδας supermarket είναι λιτός και περιεκτικός. Η επιτυχία της σε νούμερα όπως περιγράφονται στο video: 1,2 τόνοι πωλήθηκαν μέσα σε μόλις 2 μέρες, 24% γενική αύξηση επισκεψιμότητας των καταστημάτων. Το δέλεαρ; Όλα είναι φθηνότερα κατά 30% σε σχέση με πιο “εμφανίσιμα” προϊόντα … Read More

 
..εννοώντας πάντα τα διατροφικά γούστα. Η διατροφική προτίμηση αποτελεί ένα ξεκάθαρα προσωπικό χαρακτηριστικό. Κατά συνέπεια, σε μια οικογένεια 4 ατόμων συνυπάρχουν και 4 διαφορετικές απόψεις για το “τί πρέπει να φάμε σήμερα”. Στην περίπτωση μάλιστα που υπάρχουν ιδιαιτερότητες π.χ. κάποιος πρέπει … Read More

Πριν πιούμε το επόμενο triple chocovanillastrawberrylicious frapaccino ας δούμε σε πόσες (κενές;) θερμίδες αντιστοιχεί (κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση):

Συμπέρασμα:
*μεγάλη ποσότητα κενών θερμίδων προερχόμενες από ζάχαρη βρίσκονται εκεί που δεν το περιμένεις,

*πιο ενσυνείδητες, “έξυπνες” επιλογές ροφημάτων προωθούν την ισορροπημένη διατροφή, και σίγουρα συμβάλλουν στην … Read More

Είναι γεγονός ότι λόγω της προόδου στις μεθόδους καλλιέργειας και των εισαγωγών ακόμα και από τις πιο μακρινές χώρες του εξωτερικού, μπορούμε πλεόν να βρίσκουμε όλα τα φρούτα & λαχανικά, καθ’όλη τη διάρκεια του έτους (π.χ. φράουλες μες στο καταχείμωνο). Τέτοιες αγορές ωστόσο πέρα από δαπανηρές, φθίνουν σε ποιότητα (φρεσκάδα, … Read More

Η  αυτοματοποιημένη συμπεριφορά, η ρουτίνα, είναι δύσκολο να ανατραπεί, όπως αντίστοιχα δύσκολο είναι και να καθιερωθεί ένας νέος κώδικας κανόνων συμπεριφοράς. Αυτήν ακριβώς την συνθήκη (και την αιτιολογία της) αναλύει το Forbes στο πρόσφατο άρθρο του.

Θα μπορούσαν αυτοί οι παράγοντες να έχουν ισχύ … Read More