Άρθρα

Ένα ‘άσχημο’ φρούτο δεν είναι απαραίτητα και μη ποιοτικό

Fruits et légumes moches / Inglorious fruits & vegetables / Άδοξα φρούτα & λαχανικά

Ο τίτλος της διαφημιστικής καμπάνιας γαλλικής αλυσίδας supermarket είναι λιτός και περιεκτικός. Η επιτυχία της σε νούμερα όπως περιγράφονται στο video: 1,2 τόνοι πωλήθηκαν μέσα σε μόλις 2 μέρες, 24% γενική αύξηση επισκεψιμότητας των καταστημάτων. Το δέλεαρ; Όλα είναι φθηνότερα κατά 30% σε σχέση με πιο ‘εμφανίσιμα’ προϊόντα του ίδιου είδους.

Η περίπτωση αυτής της πραγματικά ιδιοφυούς ιδέας είναι μοναδική. Είναι πραγματικά πρωτότυπο μια διαφημιστική καμπάνια να είναι επωφελής όχι μόνο για την επιχείρηση (αυξάνοντας πωλήσεις, μειώνοντας σπατάλες), αλλά και για το κοινό (μειωμένο κόστος, ποιοτική υπεροχή, προώθηση κατανάλωσης περισσότερων φρέσκων προϊόντων), και το περιβάλλον (αποτρέποντας την σπατάλη και αδικαιολόγητη απόρριψη καταναλώσιμων προϊόντων).

Οι δυνατότητες του marketing στην υπηρεσία της υγιεινής διατροφής. Εύχομαι και στην Ελλάδα!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print
Scroll to Top